czwartek, 16 sierpnia 2012

Match 4

Podczas minionego weekendu nastawiłam się bojowo, aby zacząć działać.
I tak w poniedziałek zadzwoniłam do Pani z biura, aby omówić mój profil- co ewentualnie zmienić.
Obiecała mi, że skontaktuje się z osobami z IE, aby ewentualnie coś doradziły.
I już tego samego dnia na moim profilu pojawiła się kolejna rodzina, ale..

MATCH #4
Denver, Kolorado
Chłopiec 6 lat i dziewczynka 4 lata
Samotna Mama, która dużo pracuje, podobno ma już nianię, ale jeszcze kogoś potrzebuje.
Niestety nie odezwała się, dzisiaj zniknęła z mojego profilu. Nie było też żadnych zdjęć na profilu.
Myślałam, że chociaż porozmawiamy- miałabym okazję obyć się z tym, ale nie udało się.

A więc czekam nadal.. a że jestem mega niecierpliwa jest to trudne dla mnie.
Jednakże wierzę, iż kiedyś nadejdzie ten dzień i znajdę swoją perfect family!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz