piątek, 27 września 2013

Yankees Game!

Ostatnio z K. tworzymy listy. Listy rzeczy które chcemy zobaczyć, co chcemy robić w NYC i w ogóle plany. Teraz czas jakoś przyspieszył. Już tyle tutaj jestem. Uwierzycie, że już 7 miesięcy minęło? Za szybko, za szybko! Ale wiem, że jak do tej pory wykorzystałam czas na maksa, a że pogoda się zmienia trzeba się spieszyć z niektórymi aktywnościami, planami. Jedną z takich rzeczy było zobaczenie na żywo meczu Baseball'a. Zdążyłyśmy można powiedzieć w ostatniej chwili. Sezon dobiega końca. Tak więc w zeszły weekend mogłyśmy zobaczyć jak to wygląda. Tym sposobem skreśliłyśmy kolejną pozycję z listy :)
Mecz trwał prawie 3h. Mój Host, zapalony kibic, próbował mi wytłumaczyć zasady. Wydawało mi się, że w miarę ogarniam. Ale jak już tam siedziałam to totalnie nie wiedziałam co i jak. Niestety muszę to stwierdzić, ale sport ten nie jest zbyt dynamiczny ani rozrywkowy. Nie skradł mojego serca, ale warto było to zobaczyć.
Ekipa! 
 Stadion na Bronx'ie
 No to zaczynamy! Miejsca miałyśmy super!
 Czapeczki specjalnie kupione aby pokazać komu kibicujmy ;)
NY Yankees!
 Wypełniony stadion (mieści on ponad 50,000 ludzi!)
 No i zgłodniałyśmy, a wokół same fast food'y w specjalnych opakowaniach ;)
 :D
Nocny spacer (najpierw ze 103 na 85, a później z 85 aż do 33rd street)
 W niedzielę za to u mnie w miejscowości trafilam przypadkowo na jakiś mini pokaz starych, ale mega odrestaurowanych samochodów. Wyglądały super!
Ostatnio pisałam, że mnie coś zbierało i niestety dopadło mnie przeziębienie.. Ale powoli dochodze do siebie :)

Pozdrawiam,
Sylvia

2 komentarze:

  1. Jeden z moich celów to właśnie pójście na mecz baseballa! Jak widzę takie zdjęcia, to tym bardziej :).

    OdpowiedzUsuń
  2. jezu, od razu zapragnelam byc na meczu baseballa!
    Te zdjecia sa szczegolnie 'purely American', love it :D

    OdpowiedzUsuń