poniedziałek, 23 grudnia 2013

Almost Christmas!

Nie mogę w to uwierzyć, że święta już tak blisko! Tym bardziej , że w Stanach dekoracje pojawiły się już w listopadzie, więc teoretycznie było więcej czasu aby się tym nacieszyć. A to już jutro.. Bardzo się cieszę, bo lubię ten czas. Choinka, prezenty, światełka, dosłownie wszystko!
Tak więc dzisiaj przygotowałam dla Was różne migawki z czasu oczekiwania.

Sezonowy sklep z ozdobami!
/w którym spędziłam dobre 1,5h/
 Humorystyczne zawieszki ;)
 Jedzenie..
 i buty! :D
 Ozdoby w kształcie puszki napoju, czy słynnych słodkości? Czemu nie!
 Macy's
 Mikołaj w mall'u
 Gdzieś w subway'u
 City nocą
 Napis przy kościele.. :o
 Świąteczny Starbucks
 Tyleee śniegu w Jersey nasypało!
 Mój wczesniejszy gwiazdkowo-urodzinowy prezent of mojej host rodzinki!
 Moja własna, najcudowniejsza, wymarzona torebka Michael Kors! <3
Pozdrawiam,
Sylvia

9 komentarzy:

  1. wow, cudowny prezent Ci sprawili!:)
    to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww też mi sie taki prezent marzy ... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, hości się postarali ;)
    ojej, gdybym miała takie buty i torebki to chyba nawet ubrałabym jakąś małą choineczkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. super dekoracje, można się tym zachłysnąć :-) No i świetna sprawa z tą kartką do Mikołaja, bardzo mi się podoba.
    A torebka cuuuuud. Super hości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zastanawiam, jak radzisz sobie z tęsknotą za Polską, zwłaszcza teraz?
    Co do zdjęć i prezentu to rzeczywiście wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coz, swieta, swieta i po swietach...LO

    OdpowiedzUsuń
  7. W wolnej chwili zapraszam do mnie, właśnie zaczynam przygodę z au pair----> www.aupair-intheusa.blogspot.com
    Chętnie przyjmę pomocne rady ;D

    OdpowiedzUsuń