poniedziałek, 3 listopada 2014

Katy Perry's concert

Lipiec okazał się być koncertowy. Jedengo dnia (a było to w czwartek) znajoma do mnie zadzwoniła z pytaniem co robię wieczorem. Tym sposobem zaprosiła mnie na koncert Katy Perry, gdzie bilety miałyśmy totalnie za darmo i to do tego w prywatnej loży VIP, gdzie nie ma tłumów, była kanapa, aneks kuchenny z jedzeniem i napojami tylko dla nas! :) Cena takiego biletu to "jedynie" 1000$ ale nam się poszczęściło :) Szczegółow niestety nie mogę za bardzo zdradzać.

Koncert odbył się na Brooklyn'ie w Barclays Center
Z Kerry
Ogólnie koncert fajny, aczkolwiek to nie moje klimaty, koncert troszkę dziecinny, ale większość osób tam będących to dziewczynki w przedziale wiekowym około 8-15 lat.. hahaha
Pozdrawiam,
Sylvia

2 komentarze:

  1. Na Kate dziewczynki w wieku 15 lat? serio? dziwne

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczę! Ja też nie jestem zbyt wielką fanką KP, ale z chęcią wybrałabym się na JAKIKOLWIEK koncert jeśli dostałabym bilety VIP.

    Bardzo ciekawe doświadczenie i ... pewnie super wyżerka w loży haha

    OdpowiedzUsuń