środa, 13 lutego 2013

Prezenty dla Host Family


Do wyjazdu pozostało kilka dni. Tak więc przygotowania nabrały tempa.
Przyszedł taki moment, kiedy trzeba 'posprzątać' pokój. Teraz moja Siostra w nim zamieszka.
Kosmetyki ogarnięte, duża część wyrzucona, część zapakowana i zabezpieczona. Ale wciąż czeka mnie gruntowne przejrzenie garderoby. Muszę odłożyć rzeczy które biorę, zrobić pranie, a część rzeczy, które zostają i nie przydadzą się Siostrze spakować do pudła.
Ponadto posegregowałam dokumenty, pokserowałam, ładnie zapakowałam wg jakiegoś tam systemu :D
Mogę też odhaczyć sprawę prezentów dla Host Family. I dzisiaj na tym się skupie. Chciałam Wam pokazać co kupiłam :)
Uwaga będzie sporo zdjęć (robione nowym aparatem).

DLA DZIEWCZYNEK

Misie mają wyszyte literki na szaliczkach. Oczywiście są to pierwsze literki imion :)
Kolory nieprzypadkowe, wypytałam o preferencje dziewczynek dużo wcześniej.
Ręcznie robione, zamówione u http://roszpunkowo.blogspot.com/
Do tego jeszcze książki z legendami.
Każda dostanie 2 :)


DLA HOSTKI

 Bransoletka, jak widać z zawieszką w kształcie dziewczynki.
Grawer z dwóch stron- imiona dziewczynek.
http://www.byilo.pl/

DLA HOSTA

 Miałam problem co kupić, ale moje wątpliwości rozwiała inna au pair'ka, która też kupiła po prostu %
I dodam jeszcze bardzo fajny folder o moich rejonach, całość po angielsku.


DLA OBECNEJ AU PAIR
(która będzie jeszcze kilka dni jak ja się pojawię, ponadto mam z nią kontakt i wiele mi wyjaśniła, opowiedziała i nie raz pomogła)


DLA CAŁEJ RODZINKI

Większość z firmy Wawel bo uwielbiam Kraków :P

I PREZENTY ZAPAKOWANE

 Postawiłam na minimalizm, jedynie wstążki dodają troszkę koloru i przełamują całość.
Słodycze zapakuje do ekologicznej papierowej torebki.
_____________________________________________________________________________

I raz jeszcze moja bransoletka, dużo lepiej ją teraz widać, aparat się spisuje :)

19 komentarzy:

  1. Wow!
    Prezenty super, misiaczki są cudowne, cała reszta i słodycze mega! :)
    Na pewno rodzinka się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :)
      Oby rodzinka też tak pozytywnie zareagowała!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, długo obmyślałam całą koncepcję, która uległa nie jednej zmianie :D

      Usuń
  3. Bardzo ciekawe prezenty. Jestem pewna, że im się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jeszcze porady, żeby kupić coś dla LCC, żeby się podlizać :D Nawet jakas czekolade czy coś :) A prezenty super ! Tylko sobie trochę mniej rzeczy weźmiesz przez tą cholerną wódkę hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz nie pomyślałam! Dzięki!
      Coś na pewno dla niej wezmę ;)

      Usuń
  5. super prezenty! na pewno sciagne od cb pomysl na prezent dla hostki. i dla hosta oczywiscie tez :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci to w jakiś sposób pomoże co kupić host rodzince :)

      Usuń
  6. Świetne prezenty!:) Bardzo mi się podobają:) Ale kurczę, ile to miejsca zajmuje w walizce...xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zubrówka to już chyba standardzik każdej AP! Reszta też mi się podoba, ale legendy są po Polsku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po Polsku, ale dziewczynki mówią po Polsku ;)

      Usuń
  8. ejj Sylwia jak Ty to pomieścisz wszystko ;o
    Wygląda jakby całkiem sporo miejsca zajmowało!
    Mam nadzieje, że dasz radę!
    Jeju to już zaraz lecisz! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko tak wygląda ;) Misie są lekkie, mają ok.25cm, książki cieniutkie po 16 stron, bransoletki są leciutkie i malutkie.
      Najgorzej z wódką i słodyczami. Ale jak trzeba to trzeba :D

      No już, już :o

      Usuń
  9. Fajne prezenty. Nie mogę się już doczekać twoich postów zza oceanu. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zawsze za granicę zabieram żubrówkę :)

    OdpowiedzUsuń