środa, 19 września 2012

Czekam..

Zupełnie zapomniałam pokazać Wam mój filmik. Co prawda część z Was widziała- na forum zamieściłam link, ale wstawię i tutaj.


Wersja ta ma małe błędy czy niedociągnięcia. Kuzynka poprawiła mi to już, ale nie miałam kiedy od niej odebrać nowej wersji. Poza tym już myślałam, że jadę, więc nie zawracałam sobie tym głowy ;)

Moja obecna sytuacja nadal nie jest do końca wyjaśniona, na profilu wciąż mam tą rodzinę jako moją host family. Pani z biura kontaktowała się z agencją amerykańską, aby wyjaśnić sytuację, ale oni powiedzieli, że muszą się najpierw skontaktować z rodziną aby podjęła ostateczną decyzję i wyjaśniła co i jak. Wtedy dopiero odblokują mi profil. Czyli czekam.. i tracę cenne dni.

2 komentarze:

  1. Aż brak słów na tą rodzinę! Nie chcę być wredna, ale są okropni. Wcale nie liczą się z Tobą tylko tym co jest dla nich wygodne i najlepsze. To, że blokują Ci konto nie jest ważne - przecież najważniejsze jest to, że oni mają nową au pair! - brak sumienia, brak słów |!|

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję że niedługo wyjaśni się sytuacja z rodziną. Trzymam kciuki i daj znać jak postępuje sytuacja.
    A filmik już mówiłam że ekstra :)

    OdpowiedzUsuń