czwartek, 27 września 2012

Rodzina numer 7

Po tygodniu ciszy na moim profilu pojawiła się rodzina, a więc..

MATCH #7
Dziewczynka 18 miesięcy
Clayton, North Carolina
Na razie mało wiem, ich profil jest dość skąpy.
Wiem tylko tyle, że host mum pracuje w domu od 11AM do 8PM, hmm..

Czekam na ruch z ich strony, gdyż w zasadzie nic o nich nie wiem, więc stwierdziłam, że nie będę do nich pisać. Tym bardziej, że nie do końca odpowiada mi wiek dziecka- mam z takimi doświadczenie, ale właśnie przez to wiem jak taka praca wygląda, jaka to jest odpowiedzialność i jakie obowiązki.
Jednak wolałabym zajmować się starszymi dziećmi z którymi mogłabym już porozmawiać :)


Zmieniłam też podejście, nie napalam się na żadną datę. Czekam co mi los przyniesie.
Nic mnie nie "ogranicza" więc mogę sobie pozwolić w zasadzie na dowolną datę wylotu.
Byleby wiekowo się załapać :P

Sylwia

9 komentarzy:

  1. Spokojnie poczekaj na najlepszą rodzinkę :)
    Widzę że jesteś z Krakowa, może chcesz się kiedyś wybrać na kawę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie mieszkam 40km od Kr ale zawsze utożsamiałam się z tym miastem i kiedyś będę w nim mieszkać.
      Kawa bardzo chętnie jak tylko będę przy okazji dam znać ;)

      Usuń
  2. Widzę, że los Cię pcha do tej Californi cały czas. Może to właśnie będzie twoje miejsce docelowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie tym razem rodzinka jest z Karoliny Północnej ;)

      Usuń
  3. Poczekaj, zobacz co Ci powiedzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic się nie odezwali, już zniknęli z mojego profilu.

      Usuń
  4. Bardzo dobre podejście, zobaczysz odpuścisz troszkę, nie będziesz się nastawiała na żadną datę, a los ześle Ci tą naj rodzinkę w najmniej oczekiwanym momencie :)

    Trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na razie tylko w IE (Prowork)
      Ale Prowork współpracuje też z APC i dostałam zielone swiatło, złożyłam papiery i czekam na aktywację room'u..

      Usuń