sobota, 15 września 2012

Krótka historia

Było pięknie, cudownie i niewiarygodnie.
Właśnie- BYŁO..

Ale po kolei.
Znalazłam moją perfect host family. Zdecydowali się na mnie, a ja z wielką radością się zgodziłam.

Najpierw było tak /zdjęcia radzę powiększyć/
Dostać takiego maila- niesamowite doznanie.
Następnie była taka wiadomość:
Już zaczęłam rozmyślać o tym jakie kupić prezenty. Miałam cały plan. Co zapakować, z kim się pożegnać i w ogóle.
Tej nocy byłam umówiona z hostką na Skype. Jednak jak włączyłam komputer zobaczyłam, że dostałam od niej maila:

Najśmieszniejsze jest to, że mam ich na profilu już oficjalnie jako moją Host Family, więc zapewne dla innych rodzin jestem już niedostępna!

I tak oto po raz kolejny dostaję mega kopa od życia. Czy może być gorzej?

7 komentarzy:

  1. o kurde ale Cię wkopali, napisz jeśli jeszcze tego nie zrobiłaś do agencji i powiedź o tym mailu, niech Cię jak najszybciej odblokują. To niepoważne ze strony amerykańskiej rodziny, że tak Cię potraktowali :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę zaraz po weekendzie, gdyż teraz i tak nic mi nie odpiszą i nie odblokują (a rodziny najczęściej w weekendy się pojawiały..eh..)

      Usuń
    2. lepiej będzie jak zadzwonisz, wiem że dziewczyny szybko odpisują ale myślę że ta sytuacja jest wyjątkowa i jak najszybciej trzeba się nią zająć. Albo wyślij maila i od razu zadzwoń.

      Usuń
    3. Niestety ja musiałam czekać na poniedziałek. Dzwonić mogę w godzinach pracy biura, na maile też odpowiadają w ciągu dni roboczych.

      Usuń
  2. o ja dziękuję, jakie chamstwo :/ a już myślała, że Ci się udało, że nic się nie odzywałaś, żeby nie zapeszać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie pisałam bo nie chciałam zapeszać, czekałam na oficjalną zmianę na profilu (która pojawiła się w piątek), wszystko było na dobrej drodze.. a dzisiaj miałam podzielić się informacją że jadę a tu niespodzianka.. :(

      Usuń
  3. nie moge w to uwierzyc po prostu! co oni mysleli, ze ty pojawisz sie u nich za w ciagu kilku dni? czy oni w ogole mysla?

    OdpowiedzUsuń