sobota, 1 września 2012

Match 5

Po długiej ciszy na moim profilu pojawiła się rodzina.

MATCH #5
Trójka chłopców: wiek 7,5 i 3 +kolejne dziecko pojawi się w styczniu.
Lovettsville, Virginia
Mała miejscowość, ma coś ponad 800 mieszkańców.
Godzina drogi do Waszyngtonu.
Samochód do dyspozycji jeśli będzie wolny.
Rodzice mają elastyczny grafik pracy, host mum często jest w domu, w piątki oboje mają wolne.
Są bardzo religijni, modlą się przed posiłkami, na dobranoc czytają dzieciom Biblię.
Częściowo uczą najstarszego synka w domu (ale jakieś zajęcia ma z tego co pisali)
Dużo podróżują i zapraszają swoją au pair.
I mają kury, koguta i perliczki :P

Ale przeraża mnie po pierwsze ilość dzieci, maleństwo i miejscowość.

Jakby tego było mało potrzebują au pair dopiero od stycznia.

Raczej się nie zdecyduję..

Pozdrawiam,
Sylwia

4 komentarze:

  1. woooo...
    kurde ja chyba bym się nie zdecydowała, nie dość że dzieci praktycznie cały czas w domu, to daleko od miasta dużego i samochód nie na twój własny użytek. No i jeszcze ten maluszek niedługo i przecież mama też będzie przez kilka miesięcy w domu przez to.

    OdpowiedzUsuń
  2. najważniejsze, że coś się dzieje!! :)

    ja będę mieszkała w takiej miejscowości, że trzeba iść a iść do przystanku autobusowego!! No ale będę miała swój własny car :D

    powodzenia i szukaj miejscowości bliżej OHIO:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaz cos sie ruszylo :) to zawsze daje nadzieje, ze jednak uda sie znalezc rodzinke.

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak z jednej strony fajnie, że w końcu ktoś się pojawił, ale równie szybko zniknął. Na dodatek ja już po przeczytaniu opisu wiedziałam, że nie są dla mnie..
    I znów czekam, eh..

    OdpowiedzUsuń