czwartek, 30 maja 2013

Princeton, Baltiomore i Washington DC

Długie weekendy są super, ale szybko mijają :P Niestety. Ale wycieczka bardzo się udała.
Zaryzykowałyśmy jechać na zorganizowaną wycieczkę, za dość niską cenę i to był dobry pomysł.
Wycieczka trwała 2 dni: niedziela-poniedziałek.
Trasa: NYC - Princeton - Philadelphia -Baltimore - Washington DC - NYC

Dzień pierwszy
PRINCETON, NJ
 Princeton University
 Wnętrze kościoła należącego do kampusu
 Poczułam się jak w Hogwarcie!

Następnym punktem była Philadelphia, ale niedawno była tutaj masa zdjęć z tego miasta a poza tym mieliśmy tam mało czasu (jedynie na lunch), więc przechodzę do kolejnego miasta, czyli..

 BALTIMORE, MD
/Historyczny Fort McHenry/
Hahaha 'amerykańskie klimaty' (słowa. K.)
Port
 Pod koniec dnia dojechaliśmy do Washington, DC
/Washington Monument/
 U.S. Capitol
 Chillout, czyli lody z widokiem na Monument i Capitol
A tu już widok na Monument z innej strony
 Lincoln Memorial
 Widok z Lincoln Memorial na Washington Monument
 I na koniec nasz pokój :D

Na zdjęciach widać jak pogoda się zmieniała. W sobote przed wyjazdem było mega zmino, ale rano w Princeton słonko delikatnie świeciło, ale był zminy wiatr, w Baltimore już cieplej, więc kurtke można było zdjąć, a w porcie to już w ogóle w krótkim rękawku. W Washingtonie pod wieczór było bardzo letnio i przyjemnie. W niedziele z kolei można było śmiało chodzić w letnich ciuszkach ;)

Ciąg dalszy nastąpi! 

Pozdrawiam,
Sylvia

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale promieniejesz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo mój piękny Washington <3
    no i stuknęła Ci 100 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja Ci zazdroszczę!! Rozmawiałam dzisiaj z moja przyjaciółka na temat mojego ewentualnego wyjazdu ale mi doradzała. Po pierwsze język. Uczę sie od gimnazjum i z dogadaniem sie nie mam problemu no ale to co innego niż używanie go w codziennych sprawach i z ludźmi dla których jest on ojczysty. Możesz mi powiedzieć jak to wyglada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój angielski nie był na jakimś wysokim poziomi, umiałam się dogadać w najprostszych sprawach. Ale to nie problem, z czasem idzie coraz lepiej. Bez problemu dogaduje się z innymi. Choć ja mam ułatwienie bo moja host family zna polski.

      Usuń
  5. Najważniejsze, że wycieczka udana a ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycieczka 76$ + kampus z przewodnikiem 10$ + wstęp do fortu 17$ + rejs 23$ + dla głównego przewodnika 14$.

      Usuń
  6. Też właśnie chciałam się zapytać o koszt wycieczki :)

    Wycieczki zorganizowane są b.fajne moim zdaniem. Zdecydowanie więcej się dowiesz, nie zgubisz się ;) I jeżeli masz mało czasu, to akurat ktoś za Cb ułoży grafik i tylko odwiedzasz kolejne miejsca :)

    Dobrze, że miałaś tyle różnych ciuchów :)
    Widoki może i są amerykańskie, ale pokój i te duże łóżka tym bardziej! :)\
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszty powyżej.
      Oj tak fajnie jest tak jechać, bo nas wozili z miejsca na miejsce :D Nie trzeba było się martwić o plan co tu zwiedzić ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Nie za wiele widziałam, więc ciężko określić jakie jest. Zapamiętałam jedynie jak jechaliśmy na kampus to kaczki po drodze biegały :P

      Usuń
  8. Dlaczego tam jest tak ładnie, klimatycznie i pieknie !? :D

    OdpowiedzUsuń