sobota, 17 sierpnia 2013

Brooklyn Bridge Park

20 lipca zakończyłam mój pierwszy kurs, który dał mi 3 kredyty. Po otrzymaniu certyfikatu wybrałyśmy się z Karoliną na Brooklyn aby przejść się Brooklyn Bridge Park. Miejsce to mnie oczarowało! Ciągnąca się promenada i nieziemski widok na Manhattan. Jeszcze muszę tam się wybrać nocą ;)

Zdrowy lunch w pięknymi widokami!
 <3
Później nastąpiła smutna część dnia, czyli pożegnanie z S. Niestety problemy zdrowotne zmusiły ją do powrotu do Francji. Wybrałyśmy się z nią na Times Square.
W niedzielę Kristina wyciągnęla mnie na wypad na Harlem. Słyszała o kościele gdzie można posłuchać prawdziwego chóru gospel. Ale jak dojechałyśmy okazało się, że już mają wszystkie miejsca zajęte i nas nie wpuszczono, eh może innym razem.
Tak więc trzeba było wymyślić coś innego, a jako że K. kończyła swój rok tutaj pozostawiłam wybór jej. I jak się okazało ona nie była jeszcze w Brooklyn Bridge Park czy Brooklyn Hights, więc jej pokazałam te miejsca.
Późny lunch w typowo amerykańskim miejscu (kojarzy się z filmami, czy serialami, gdzie na prawdę chodzą z dzbankiem kawy i dolewają za każdym razem jak część wypijesz)
 Kristina we własnej osobie

Tak zakończył się weekend po którym wracały dziewczynki, a ja do pracy niestety ;)

Pozdrawiam,
Sylvia

1 komentarz: