sobota, 31 sierpnia 2013

August

Moje zaległości mega mnie dobijają, nie jestem na bierząco więc postanowiłam w końcu to naprawić. Dzisiaj reszta sierpnia w relacji zdjęciowej. W końcu będę na czasie ;) Już mnie to męczyło, bo musiałam sobie przypominać co było w dany weekend, co się działo i w ogóle. Z pamięcią moją w miarę jeszcze ok, ale mimo to było to uciążliwe. Więc tym razem zlepek wszystkiego z drugiej połowy miesiąca.
Enjoy!

A więc było tak:
Plażowanie na Seaside (tam kręcono słynny Jersey Shore..)
 Fale były ogromne! Mnie wciągnęło w wir i nie mogłam wyjść, ponadto chciało mi strój zdjąć :D 
Masakra!
 Ekipa: Lisa, Kerry, Sarah, Sindy
 Ponowna przejażdżka Roosevelt Island Tram
 Dla widoków warto!
Spacery po city
 Odkrywanie Central Parku
 Andersen
 Alicja w Krainie Czarów
 Był Festiwal Filmowy pod chmurką w Central Parku
(wejście i popcorn za darmo)
 Odwiedziny przeludnionego Times Square
 Wjazd na 86 piętro Empire State Building
 Na górze byłyśmy grubo po północy :P
Downtown i Freedom Tower (widok południowy)
 Zachodni widok
(i gdzieś tam mój hotel ze szkolenia)
 Północny widok
 Północno- wschodni i Chrysler Building
 Była ponowna przejażdżka Staten Island Ferry, tym razem w ciągu dnia
NJ - NY
 <3
Wycieczka po Bronx Zoo
 Hahaha :D
 I odkrycie cudownego miejsca, ale o tym innym razem ;)

Weekend zapowiada się pełen wrażeń, kolejna wycieczka przed nami :D
Nie moge się doczekać.

Pozdrawiam,
Sylvia

4 komentarze:

  1. też chce juz tam być!!!!! piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. wielkie miasta nocą <33 najpiękniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia ! Mam nadzieję, że już niedługo uda nam się zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń